Cum se dezvolta industria ospitalitatii cu ajutorul semnalisticii digitale

Acasa » Semnalistica digitala

 semnalistica digitala

Meniurile digitale se dovedesc a fi prolifice industriei ospitalitatii (restaurante, cluburi si baruri), cata vreme ecranele sunt folosite in mod proactiv. Pe de o parte, in unitatile in care exista astfel de panouri clientii isi pot alege produsele mult mai usor din ofertele de meniuri programate, iar pe de alta, creste timpul de stationare.

„Observam ca din ce in ce mai multe magazine de cartier, restaurante si baruri apeleaza la digital signage pentru afisarea meniurilor, incurajand astfel cresterea timpului de stationare”, declara Richard Ventura, vicepresedintele Departamentului de Dezvoltare al NEC Display Solutions of America.

Meniurile digitale ofera proprietarilor de restaurante si baruri posibilitatea de a schimba continutul rapid si fara efort. De asemenea, ele ofera solutia perfecta pentru indeplinirea regulilor FDA (Food and Drug Administration), cum ar fi adaugarea datelor cu privire la ingredientele si numarul de calorii din meniu.

Noua tehnologie merge pana intr-acolo incat clientul foloseste digital signage ca instrument de implicare digitala: poate controla playlistul muzical al restaurantului printr-un astfel de panou sau direct din telefon. In cluburile de noapte high-end, exista chiar pereti video utilizati ca divertisment interactiv.

Digital signage este un instrument de modificare a comportamentului si, atunci cand este bine facut, creste valoarea unitatii. Restaurantele vor sa atraga consumatorii, asa ca apeleaza la panouri digitale care se vad din sosea. Odata intrat in restaurant, esti intampinat de un alt panou digital. Cand comanzi mancarea, vezi un meniu digital sau, in unele cazuri, chiar un chiosc pentru autoservire. In timp ce mananci, vezi alte afisari.”, spune Alan Braw, directorul unei companii americane de consultanta.

5 factori de care trebuie sa tii cont cand alegi un panou digital

Alan Braw este de parere ca, din perspectiva afisarii, ecranele LCD sunt cele mai prolifice, dar si aici exista diferentiatori de luat in considerare:

  • durata de viata – semnalistica digitala destinata consumatorilor nu este construita sa faca fata la nesfarsit aplicatiilor de pe placa de meniuri, rezista cel mult un an. Pe de alta parte, digital signage-ul comercial are o garantie de 3 ani.
  • luminozitatea – un panou de 400 Nit nu este atat de luminos si de vizibil ca un panou cu 700 Nit sau chiar 1000 Nit.
  • player-ul (fara de care panoul nu poate functiona) – poate fi o unitate modulara atasata in spatele panoului, un sistem SoC sau un cip cu media player-ul incorporat.
  • montantii – designul suportilor de afisare conteaza la fel de mult cat modul de asamblare. O instalare rapida este un mare plus atunci cand luati in calcul bugetele (atat banii, cat si timpul conteaza).
  • software-ul – in functie de versiune, persoana responsabila cu updatarea continutului din meniu poate avea o viata usoara sau de-a dreptul dificila.

 

 

Abonare Newsletter

Adresa de email:
Cod securitate:

* Prin abonarea din aceasta pagina, esti de acord sa primesti pe email newsletter-ele Print & Sign. Te asiguram ca datele furnizate de tine nu vor fi facute publice.

Contact

Email: printsign@euroexpo.ro
Mob : +40.722.649.945
Tel.: +40.21.321.60.35
Adresa: Blvd. Expozitiei nr. 7

2017-08-24T09:06:15+00:00