Grup Transilvae confirma: printul digital musca tot mai mult din designul interior

Acasa » Grup Transilvae confirma: printul digital musca tot mai mult din designul interior

Printul digital este tot mai prezent in zona decoratiunilor interioare, in ciuda faptului ca nevoile clientilor, nefiind intelese intotdeauna, nu sunt puse in aplicare la standardele dorite. Aceasta este premisa de la care Grup Transilvae a realizat recent un experiment senzorial – “Room in Room”, bazat pe tehnologie HP Latex – prin intermediul caruia concepte 3D din viata reala sunt transferate in bidimensional printr-un print impecabil, care ofera senzatia de spatiu si perspectiva.

 “Am vrut sa ilustram prin Room in Room o camera imaginata de cei cu care am colaborat (Agnes Lukacs, Liana Vasilescu, Silvana Bratu, Iohana Berea si Alina Pahontu) care sa scoata in evidenta scopul exact al demersului nostru, acela de a trece si noi prin procesul real de colaborare intre designeri si productie. In cadrul acestui grup am trecut prin aceleasi dureri prin care trece orice designer la un prototip in drumul catre productie. Au existat unele disensiuni, pentru ca niciunul dintre cei trei factori implicati (producatorul, utilizatorul si clientul – n.r.) nu stie tot despre ce poate si ce asteptari are celalalt. Iar noi speram sa atenuam aceasta problema de comunicare prin demersul nostru”, a declarat Bogdan Vasilescu, General Manager Grup Transilvae, furnizor de imprimante, tehnologii, color management, mediator si sponsor al acestui experiment.

Prin conectarea solutiilor de print digital cu designerii de interior, arhitectii si utilizatorii de custom print in zona home&deco se pot realiza o multime de proiecte in industria hotelurilor, restaurantelor, retailului si birourilor (studiile arata ca angajatii fericiti, care lucreaza intr-un spatiu prietenos, sunt mult mai productivi). La fel de variate pot fi si materialele imprimate cu cerneala Latex (care nu miroase): backlit textil, autocolant mat, piele sintetica, canvas, hartie reciclabila, polyester 100% (fara PVC), autocolant laminat (pentru floorgraphics), tapet fara PVC.

Credem cu tarie ca tehnologia HP Latex reuseste sa inchida aceasta prapastie care exista astazi intre ce poate sa faca tehnologia si ce isi doresc designerii”, considera Doru Stoican, Sales Manager HP Large Format, Europa Centrala si de Est.

Daca vrei sa vezi cum poate interveni printul digital in transformarea mediului in care traim, acceseaza VIDEO.

Hiper-personalizarea, un trend in continua ascensiune

In ultimii ani, societatea a dovedit ca este tot mai interesata de produse personalizate. Atat de mult, incat astazi vorbim nu doar de personalizare, ci de hiper-personalizare – un termen tot mai des folosit.

Vedem acest trend in foarte multe elemente si, cu atat mai mult, il vedem in Europa de Est, venind dupa o perioada lunga in care toata lumea trebuia sa fie la fel. Cu ani in urma, toate camerele, apartamentele erau la fel. Astazi, lumea vrea sa fie diferita; atat de diferita, incat explozia de creativitate in Europa de Est este in momentul de fata superioara la nivel de generatie, fata de ceea ce se intampla in Europa de Vest”, explica Doru Stoican.

HP investeste in prezent foarte mult in piata de home&deco si in dezvoltarea tehnologiilor. Cel mai recent studiu realizat de revista Interior Design arata ca, intrebati fiind ce isi doresc clientii de la proiectele actuale, 75% din specialistii in domeniul decoratiunilor interioare au raspuns un design atractiv estetic, in vreme ce 69% isi doresc imagini personalizate, iar 67% – un design original. Studiul a fost realizat pe un esantion de 250 de designeri.

 

 

Abonare Newsletter

Adresa de email:
Cod securitate:

* Prin abonarea din aceasta pagina, esti de acord sa primesti pe email newsletter-ele Print & Sign. Te asiguram ca datele furnizate de tine nu vor fi facute publice.

Contact

Email: printsign@euroexpo.ro
Mob : +40.722.649.945
Tel.: +40.21.321.60.35
Adresa: Blvd. Expozitiei nr. 7

2017-09-01T12:05:57+00:00