Petre Bruma (McCANN Erickson) vorbeste despre PRINT&SIGN

Acasa » Petre Bruma (McCANN Erickson) vorbeste despre PRINT&SIGN

Petre Bruma, Print Production Director la MCCANN ERICKSON, explica intr-un interviu acordat lui Marius Buiculescu, General Manager Atip Design, de ce trebuie sa vizitezi PRINT&SIGN daca lucrezi intr-o agentie de publicitate.

Marius Buiculescu: Care dintre oamenii de agentie ar trebui sa viziteze targul de print si productie publicitara PRINT&SIGN si mai ales de ce?

Petre Bruma: Lucrand intr-o agentie de publicitate, trebuie sa participi la acest gen de evenimente indiferent daca esti de la Creatie, Productie, Client Service sau Design; iar vizitele ar trebui sa se faca in „gasca”.

Fiecare dintre noi observam/descoperim lucrurile din perspective diferite care, puse cap la cap, pot genera rezultate mult mai bune dacat abordarea unilaterala.

De multe ori auzi prin agentii ca Productia “rupe aripile” Creatiei. Tocmai de aceea, cred ca participarea impreuna la targurile de productie publicitara este benefica agentiei, pentru a fi tot timpul la curent cu noutatile  – materiale, masini, finisaje, precum si cu posibilitatile de productie si implementare ale ideilor generate de creativi.

***

Petre Bruma este Print Production Director la MCCANN ERICKSON. Lucreaza in publicitate de aproape 20 de ani și a parcurs toate specialitatile din productia publicitara.

Marius Buiculescu este General Manager Atip Design. Are o experienta bogata in productie publicitara si face parte din comitetul de organizare al primei editii EAST ACADEMY AWARDS.

2017-09-08T07:28:38+00:00