PRINT&SIGN ramane cel mai important eveniment al anului pentru noi, mai important chiar si decat targurile internationale, in conditiile in care exista un apetit al clientilor din Romania de a merge mai degraba la cumparaturi in afara (la FESPA, Viscom sau la Drupa) decat la un targ in Romania”, a declarat Bogdan Vasilescu, General Manager Grup Transilvae, intr-un interviu video acordat echipei PRINT&SIGN.

 

Ce asteptari aveti de la editia din acest an?

Ne dorim sa intalnim clienti interesati de suportul pe care-l putem oferi, de solutii noi, de aplicatii noi in special, speram sa intalnim clienti care vor sa iasa din paradigma imprimari strict pentru industria publicitara (cum era pana acum cativa ani) si sa vedem directii noi in home décor, in ambalaje, directii noi de activitate industriala.

In zona de decoratiuni interioare, cu totii avem inca in Romania peretii destul de albi, asa ca atat pe segmentul decoratiunilor interioare pentru uz casnic, cat si pe cel al redecorarii hotelurilor si restaurantelor este un potential foarte mare, inca neexplorat.

Pe de alta parte, industria de ambalaje creste cu un ritm sustinut, asa ca in mod cert exista o rezerva mare acolo de clienti si de solutii noi digitale pentru o piata care, traditional, era abordata intr-un mod diferit.

Cat despre zona industriala nici nu mai povestim, avem destul de putini clienti care lucreaza astazi pentru cei din industria auto – unde putem sa rezolvam o multime de probleme astazi in mod digital. Si este mult mai lucrativa decat zona industriei publicitare, unde marjele de profit s-au plafonat, chiar daca volumele sunt substantiale si continua sa fie painea si untul de zi cu zi.