INTERVIU Lazar Panov: Echipamentele de calitate castiga teren in industria printului digital

Clientii incep din nou sa se orienteze catre calitate, nu mai cauta cele mai ieftine masini sau cerneluri. O explicatie ar fi ca lucrarile pe outdoor sunt din ce in ce mai putine, existand o concentrare pe indoor, unde nu prea mai conteaza sa ai pretul cel mai mic, ci sa ai o imagine buna, spune Lazar Panov, General Manager Geko Comert, importatorul exclusiv al echipamentelor Mimaki in Romania, Bulgaria si Republica Moldova, intr-un interviu acordat Euroexpo.

Geko Comert a avut anul acesta vanzari cu aproape 40% mai mari fata de 2017, in mare parte datorate programului Start-Up Nation, dar si altor programe de finantare care au generat mari cereri de echipamente pe piata. Din ianuarie si pana in prezent, Geko a vandut “in jur de 20 de echipamente” UCJV300 Print&Cut de la Mimaki, cea mai noua tehnologie lansata pe piata de print inkjet. “Echipamentul imprima cu cerneala UV LED de ultima generatie, extrem de flexibila, care nu crapa, miroase foarte putin (doar in timpul printului), astfel incat se poate aplica si in gradinite, scoli, restaurante si oriunde vrem noi, pentru ca are si certificat Green Guard”, declara Panov.

La ora actuala, UCJV300 este un adevarat hit pe piata, mai presus decat toate tehnologiile (in mod special solvent, ecosolvent, latex), pentru ca acopera o gama foarte variata de materiale care pot fi imprimate. In plus, imprimanta va putea imprima si cu role cu lac selectiv, realizand efecte de lac embosat sau lucios sau mat. “In momentul de fata nu are echivalent pe piata; poate imprima pana la 4-5 straturi simultan, iar pentru casetele luminoase nu are egal.

Echipamentul UCJV300, precum si alte echipamente-surpriza vor fi expuse la PRINT&SIGN 2019 in standul Geko Comert Srl, care si-a anuntat deja participarea.